Przejdź do głównej zawartości

Jak powstał kurs internetowy dla rodziców?

Tak wielu z rodziców nie tylko z poza Krakowa, ale z poza granic Polski jest zainteresowanych warsztatami na temat złości, że postanowiłam ten temat opracować w formie kursu internetowego. Przeglądam statystyki i widzę, że Polonia na całym świecie interesuje się tym tematem i jest Was coraz więcej!

To już nie tylko Wielka Brytania, Irlandia, Stany Zjednoczone, Niemcy, Rosja, Norwegia, Francja, Belgia, Holandia, Szwajcaria, ale również tak egzotyczne dla mnie kraje jak Cypr czy Korea Południowa!

Kiedy o tym piszę łza szczęścia kręci mi się w oku i jestem naprawdę wzruszona. Jestem Wam ogromnie wdzięczna za Wasze zainteresowanie i chciałam Wam podziękować z całego serca, bo to nadaje sens temu, co robię.

Włożyłam dużo pracy w to, żeby warsztaty "Kiedy Mały i Duży czuje złość" przerobić na kurs internetowy, tak, abyś mogła-mógł, zanurzyć się w tym doświadczeniu i autentycznie uczestniczyć w procesie, jaki ma miejsce podczas warsztatów.

Stworzyłam wiele dodatkowych ćwiczeń, abyś na własnej skórze mogła-mógł odczuć, jak to działa i zrozumieć, na czym polega naprawdę skuteczny sposób reagowania, słuchania i mówienia do dzieci. Dodałam też kilka nowych wątków, związanych ze złością, które według mnie mają duże znaczenie, a ze względu na ograniczenie czasowe - dla warsztatów nie zawsze mają rację bytu.

Z tego powodu jest to również wspaniała okazja uzupełnienia wiedzy i popracowania nad złością dla wszystkich osób, które kiedyś uczestniczyły w moich warsztatach. Warsztaty „Kiedy Mały lub Duży czuje Złość” były wciąż ulepszane i zmieniały się wraz ze mną.

Nazwałam ten kurs „Rozumiem Twoją Złość, ponieważ najważniejsze jest zrozumienie uczuć z tym związanych, ich źródeł, przyczyn, sensu. Abyś mogła-mógł promieniować tym zrozumieniem na swoje dzieci i wpływać dzięki temu na ich zachowanie. Zrozumienie budzi zrozumienie. Dziś bardzo modne jest słowo empatia, a to po prostu znaczy rozumiem.

Jest powód, dla którego podtytułem kursu jest pytanie: Jak Skutecznie Radzić Sobie ze Złością Swoją i Dziecka, Zdobyć Jego Szacunek i Zbudować Swój Autorytet. To właśnie odpowiednie reagowanie na złość i stawanie na wysokości zadania w konfliktowych sytuacjach, rodzi szacunek w oczach dziecka i buduje twój autorytet. Ale to nie wszystko. Dowiedz się czy ten kurs jest dla Ciebie tutaj: RozumiemTwoją Złość - E-Kurs Dla Rodziców  

Komentarze