Przejdź do głównej zawartości

Warsztaty Umiejetności Wychowawczych - Być bliżej siebie i swojego dziecka - 22 marca o 15:30

To będzie bardziej osobisty wpis. Każdy z Was na pewno dokonał w życiu czegoś, co może nazwać, to moje dziecko. Oprócz swojego Dziecka oczywiście. :) Ja też mam coś takiego... To warsztaty "Być bliżej siebie i swojego dziecka" - cykl warsztatów umiejętności wychowawczych, które tworzyłam w oparciu o potrzeby serca rodziców i dzieci, zanim termin rodzicielstwo bliskości w ogóle dotarł do Polski. 

Są one dla rodziców również prawdziwą okazją poznania fachowej wiedzy i metod, którymi posługują się zawodowi doradcy, terapeuci i uznani psycholodzy w pracy z dziećmi. Prowadzę i doskonalę je od 2007 roku. Zawsze uważałam, że rodzice są pierwszymi osobami, których należy tych metod nauczyć. 


To oni stoją na pierwszej linii ognia, to oni muszą jako pierwsi odpowiadać na potrzeby dzieci i na pojawiające się trudności, to do nich w pierwszej kolejności przychodzą dzieci ze swoimi problemami. Brak odpowiednich umiejętności skazuje ich na stopniowe oddalanie się od swoich dzieci. Wraz z wiekiem potomka bliskość zamienia się w obcość, a radość z przebywania w zakłopotanie. 

Naprawdę możecie tego uniknąć. Możecie świadomie zbliżyć się do swojego dorastającego dziecka lub zachować na całe życie bliskość obecnego maluszka. 

Możecie w każdej chwili zamienić niezbyt spójny zbiór zasad w kompletny system wychowania. Taki, który pozwoli Wam poznać bliżej swoje dziecko, obywać się bez przemocy i manipulacji, rozwiązywać problemy i dodatkowo zajrzeć w głąb siebie... 

Są jeszcze wolne miejsca na moich warsztatach. Zapraszam z głębi serca i doświadczenia. Zmiana terminu. Zaczynamy w sobotę 22 marca o 15:30. Więcej na ten temat możecie dowiedzieć się tutaj: WARSZTATY

Ps. Plakat zrobiła mi moja Młodsza Córka! :) Nie mogłam się nie pochwalić. :)

 
Więcej szczegółów możesz znaleźć tutaj: Warsztaty Umiejętności Wychowawczych


Komentarze