Przejdź do głównej zawartości

Wasze listy: Złość mojego dziecka cz 2

W dalszej części listu możemy przeczytać: Coraz częściej zadaję sobie pytanie, co robię nie tak i nie umiem już sobie na nie odpowiedzieć. Odczuwam coraz większą frustrację tą sytuacją i zaczynam mieć poczucie totalnej porażki i błędnego koła. Coraz łatwiej tracę cierpliwość, co prowokuje dziecko, a jego zachowanie tym bardziej wyprowadza mnie z równowagi. Czuję, że to mnie coraz bardziej zniechęca do dziecka. Jeszcze to kontroluję, ale zaczynam się bać, że to wpłynie na mój stosunek do niego, na moje uczucie... Co robić, jak pomóc dziecku i sobie?

Można w tym miejscu wymienić całą listę sposobów do testowania, ale ja chcę Ci naprawdę pomóc. Wiem przecież, że przeczytanie nawet setki artykułów nie da Ci tyle, co jeden praktyczny warsztat, gdzie krok po kroku nauczysz się odpowiednio postępować.

Często zrozpaczony rodzic, mama lub tata, piszą do mnie z różnych miast z prośbą o poprowadzenie tam warsztatów. Niestety nie mam takiej możliwości, żeby w każdym mieście zebrać grupę, zorganizować wszystko i spotkać się z Wami.

Własnie z tego powodu postanowiłam wyjść naprzeciw wszystkim tym, którzy nie mieszkają w Krakowie i proszą mnie o pomoc i na podstawie warsztatów "Kiedy Mały lub Duży Czuje Złość" przygotowałam kurs, w którym możesz wziąć udział przez internet.

Możesz mieć do niego dostęp z każdego miejsca w kraju i na świecie.  Jeśli naprawdę chcesz sobie poradzić ze złością, to skorzystaj z tej okazji. Wiecej na temat kursu znajdziesz Tutaj

Komentarze