Przejdź do głównej zawartości

Co chcesz wiedzieć na temat wychowania dzieci?

Podczas pisania artykułów na temat wychowania dzieci, czy radzenia sobie ze złością, wiele razy zastanawiam się, jaką już posiadasz wiedzę, a jakiej jeszcze potrzebujesz? Zastanawiam się, jakie informacje trudno Ci znaleźć i co najbardziej chcesz wiedzieć. Właśnie te informacje chcę tu zamieszczać, jeśli tylko zechcesz się ze mną tym podzielić.

Stworzyłam specjalne miejsce, gdzie możesz napisać o tym, co chcesz wiedzieć na temat wychowania dzieci. Miejsce, gdzie możesz zadać Twoje najważniejsze pytanie dotyczące wychowania dziecka. Po co? Bo o wychowaniu pisze się dużo, jednak na ile te teksty pozwalają w praktyczny sposób poradzić sobie z problemami, to już jest inna sprawa...

Chciałabym, aby informacje zawarte na blogu Wychować Dziecko były w jak największym stopniu praktyczne. Dlatego tak ważne są dla mnie Twoje problemy. Moje dzieci są już dorosłe, a ja tym tematem zajmuje się od ponad 20 lat. I tyle samo mam doświadczenia w wychowywaniu swoich (i cudzych) dzieci. Moich mam dwójkę, a starsza córka ma już swoje dziecko. 

Przez te lata prowadziłam wszelkiego rodzaju spotkania, szkolenia i warsztaty dla rodziców, włącznie z kursami on-line, które stworzyłam dla rodziców, gdy takich kursów nikt inny jeszcze nie oferował. Od wielu lat prowadzę tego bloga i robię to między innymi dla Ciebie. :) Zatem skoro ten blog jest dla Ciebie - masz wpływ na jego treść!

Możesz napisać o swoich problemach i zadawać mi pytania, abym mogła uwzględnić Twoje potrzeby. Specjalnie w tym celu stworzyłam opcję ZAPYTAJ. Teraz swoje pytanie na temat wychowania dzieci możesz zadać w formularzu na bocznym pasku bloga. Do dzieła! :)

Pozdrawiam ciepło,
Barbara Dziobek

Komentarze