Rozumiem Twoją Złość - Jak Skutecznie Radzić Sobie ze Złością Dziecka i Swoją, Zdobyć Jego Szacunek, Zaufanie i Zbudować Swój Autorytet?


Rozumiem Twoją Złość®

czyli 
"Jak Skutecznie Radzić Sobie ze Złością Swoją i Dziecka,
Zdobyć Jego Szacunek, Zaufanie
i Zbudować Swój Autorytet"

"Droga Basiu!! Jestem uczestniczką kursu, jak radzić sobie ze złością swoją i dziecka. Jestem pod ogromnym wrażeniem! Bardzo podobają mi się mechanizmy radzenia sobie z emocjami, o których mówisz. Sposób, w jaki rozbierasz złość na czynniki pierwsze i uczysz ją oswajać jest wg mnie fenomenalny." Agata Turkiewicz, uczestniczka 9 Edycji
 


DLACZEGO E-KURS WŁAŚNIE?
Barbara Dziobek
  •  Bo nie musisz wychodzić z domu
  •  Bo nie musisz szukać opieki do dzieci
  •  Bo dostajesz wszystko na swoją skrzynkę e-mail
  •  Bo przerabiasz ćwiczenia kiedy masz czas i ochotę
  •  Bo możesz ściągnąć pliki na telefon i nie musisz siedzieć przy komputerze 
  •  Bo otrzymujesz całą wiedzą na zawsze!


CO KONKRETNIE OTRZYMASZ?

E-Kurs, to program składający się z 25 lekcji zawartych w 6 sesjach. Każda z lekcji przeznaczona jest na dany dzień i składa się z: 

  • nagrania audio w formacie MP3 (zapis sesji i instrukcję krok po kroku), 
  • ćwiczeń w pdf-ie gotowych do wydrukowania,  
  • materiałów dodatkowych do przeczytania na temat inteligencji emocjonalnej lub nagrania z odpowiedziami na pytania uczestników. 


Wszystkie materiały otrzymujesz na zawsze! 

W dowolnym czasie możesz ponownie czytać wskazówki, słuchać nagrań i robić ćwiczenia. W trakcie kursu wraz z innymi rodzicami wprowadzasz nowe umiejętności w życie. Możesz również dzielić się tym, co ci się udało osiągnąć i zadawać pytania innym rodzicom. Program jest tak opracowany, że jeśli chcesz, możesz poświęcić tylko 15-20 minut dziennie, by realizować go krok po kroku. 

 
CO KURS ZAWIERA?
  • MP3 
  • PDF-y 
  • Sesje Pytania i Odpowiedzi 
  • Ćwiczenia 
  • Dodatkowe materiały 
  • Wskazówki

    ORAZ:
  • Indywidualną konsultację 60 min o wartości 160,00 zł - czyli całą godzinę tylko dla Ciebie, sam na sam ze mną on-line (Skype lub telefon).
  • Kurs MP3 "Bunt Dwulatka" składający się z 4 części audio - o wartości 60,00 zł, w którym zebrałam fachową wiedzę na temat tego, jak sobie radzić z dzieckiem w wieku buntu i przekory.
  • Oraz dostęp do zamkniętej grupy wsparcia na Facebooku (24 ha na dobę) - nawet po zakończeniu kursu, gdzie możesz czytać pytania i odpowiedzi z poprzednich edycji a także: 
- wymieniać się doświadczeniami
- pytać o rady lub podpowiadać  sprawdzone rozwiązania
- dzielić się swoimi sukcesami i troskami
- dawać i otrzymywać wsparcie 
- doświadczyć zrozumienia i akceptacji 
- rozmawiać z innymi rodzicami, którzy mają podobne problemy
- poznać inne mamy ze swojej okolicy 
- znaleźć nowych przyjaciół z dzieckiem w tym samym wieku

dlatego





lub czytaj dalej

Kurs pokaże Ci, jak sobie radzić z negatywnymi emocjami, takimi jak złość, gniew, agresja. Pomoże zobaczyć przyczyny własnej złości, oswoić negatywne emocje, nauczyć siebie i dzieci wyrażania uczuć bez okazywania agresji. Poznasz skuteczne sposoby rozwiązywania sytuacji, gdy dziecko pada ofiarą złości i buntu. Pokażę ci jak zdobyć szacunek i zaufanie dziecka, żeby oprzeć na tym swój autorytet.


W EFEKCIE:
  • Dowiesz się jak radzić sobie z buntem, agresją dzieci
  • Zastanowisz się nad źródłami własnej złości 
  • Nauczysz się wyrażania uczuć bez okazywania agresji
  • Odnajdziesz zapomniane potrzeby, które są powodem złości
  • Oswoisz negatywne emocje
  • Zrozumiesz mechanizm działania złości
  • Doświadczysz głębszego zrozumienia siebie i swojego dziecka
  • Nauczysz się nowych metod postępowania
  • Poprawisz jakość swoich kontaktów z dzieckiem
  • Poznasz odpowiedzi na nurtujące cię pytania
  • Będziesz miała-miał możliwość wymiany doświadczeń
  • I wiele więcej!

"Złość przedtem robiła ze mną co chce. Byłam znerwicowana, rozgoryczona, dostająca szału z byle powodu, np. wylanej wody przez moje dzieci! To było do momentu, gdy tutaj na stronie przeczytałam artykuł Basi o spirali złości. To było jakby o mnie! Wtedy, kiedy przeczytałam ten artykuł byłam na skraju załamania. Wyżywałam się na moich dzieciach za wszystko, co mnie spotkało i do tego wszystkiego miałam wrażenie, że dzieci mi złośliwie dokładają. Ten artykuł zmienił wszystko, miałam wrażenie, że to zrządzenie losu, cud. W końcu ktoś widzi zależność, którą ja widziałam całe życie, tylko nie wiedziałam jak to zmienić! W artykule było napisane, że to można przerwać. Ze złością dzieci oczywiście też sobie nie radziłam. Dlatego do Basi zadzwoniłam. Uważam, że złość potrafi niszczyć nam życie i czynić nas bardzo nieszczęśliwymi. Wszystko się zmieniło, od kiedy zapisałam się na kurs Rozumiem Twoją Złość. Wzięłam udział w warsztatach, pracuję z Basią na sesjach indywidualnych. Ten kurs zmienił moje życie, zmienił mnie. Zmienił mój stosunek do dzieci. Teraz potrafię się nimi cieszyć. :)"

Monika, mama dwójki dzieci: 6 i 3 lata

"Kurs Rozumiem Twoją Złość w niesamowicie przystępny dla uczestnika sposób wprowadza nas w świat emocji. W kursie emocje - głównie złość - rozłożone są na czynniki pierwsze, pokazane zostają mechanizmy powstawania złości. Dzięki ich znajomości jesteśmy w stanie kontrolować swoje emocje. Okazuje się to niebywale łatwe. Uważam, że kurs powinien być obowiązkowy dla wszystkich świeżo upieczonych rodziców. Po co? Bo dzięki niemu po prostu łatwiej się żyje i wychowuje dziecko."
 
Agata, świeżo upieczona mama

"Jestem wdzięczna za tę konsultację Basi. Ta rozmowa on-line bardzo dużo mi dała. Spojrzałam na całość moich 3 sytuacji z wnukami inaczej. Ciekawe, mądre pytania, uważność w słuchaniu, pozwoliły mi czuć się bardzo docenionym. To wielki dar, którym Basia dzieli się z innymi. Polecam zainteresowanym osobom skorzystać zarówno z rozmowy, jak też z kursu internetowego "Rozumiem Twoją Złość", w którym wzięłam udział. Basia jest niezwykłą osobą, ma duże zrozumienie tego co się dzieje, a jej głos uspakaja, tonuje. Bardzo chciałabym kiedyś z nią pracować! :)" 

 
Małgorzata Charaszkiewicz, babcia 7 wnucząt i Coach, Tarnów 



PODSUMUJMY!
25 części kursu ze sprawdzoną, najnowszą wiedzą na temat radzenia sobie ze złością swoją i dziecka. 

1. Poprowadzę Cię za rękę po kursie krok po kroku, aby zapewnić Tobie jak najlepsze efekty:

  • wysyłając do Ciebie poszczególne lekcje kursu
  • odpowiadając na Twoje pytania 
  • motywując Ciebie do nauki nowych umiejętności.
2. W tygodniu - od pon. do pt. - otrzymasz codziennie jedną lekcję, która zawiera:
  • nagranie MP3, 
  • ćwiczenie w pliku PDF 
  • oraz dodatek na temat Inteligencji Emocjonalnej lub nagranie Pytania i Odpowiedzi.  
3. W każdej chwili możesz zadać pytanie: 
  • pisząc do mnie w mailu 
  • w grupie na FB 
  • na które odpowiem najszybciej jak będę mogła.
4. Otrzymasz dodatkowo 4-częściowy Kurs Audio w formacie MP3 na temat złości małych dzieci "Bunt Dwulatka" - o wartości 60 zł.

5. W trakcie kursu skorzystasz z Indywidualnej Konsultacji, podczas której możemy rozwiązać Twój największy problem raz na zawsze - o wartości 160 zł. 

Ile to kosztuje?  
Rozumiem Twoją Złość®
to teraz 467 350 złotych!

Dlaczego? Ponieważ chcę aby jak najwięcej osób mogło skorzystać z tej możliwości. 

Zrób Prezent sobie i swojej Rodzinie 
lub bliskiej osobie! :)



ILOŚĆ MIEJSC JEST OGRANICZONADECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ. ZAPISY DO 14.02.2017. KURS ROZPOCZYNA SIĘ 15 LUTEGO w ŚRODĘ.

A zatem wyślij zgłoszenie 
na adres: rozwojrodzicow@gmail.com
W tytule maila: "Rozumiem Twoją Złość - Zgłoszenie"

W treści maila napisz:
swoje imię i nazwisko oraz wiek dzieci


Załącz potwierdzenie wpłaty na konto:
 
97 2490 0005 0000 4000 8115 7710
Nazwa odbiorcy: Barbara Dziobek MIRR
Tytułem: kurs o złości


Jeśli nie mieszkasz w Polsce i potrzebujesz IBAN lub BIC(Swift) to:
 IBAN: PL 24 1160 2202 0000 0002 6555 8339
BIC(Swift): BIGBPLPW


Zdobądź praktyczne umiejętności i pewność, 
jak radzić sobie ze złością i buntem dzieci. 
Uniknij utrwalania negatywnych postaw u dzieci!

Jeśli znasz osoby które mogą potrzebować tej informacji, proszę przekaż im! 
Serdecznie zapraszam, Barbara Dziobek, Małopolski Instytut Rozwoju Rodziców