Przejdź do głównej zawartości

NAJLEPSZE z moich Nagrań za 50% ceny plus Konsultacja i 2 inne Opcje

Ta oferta jest ważna do czwartku
27 listopada do godziny 24:00

NAJLEPSZE z moich Nagrań za 
50% ceny plus Konsultacja 
i 2 inne Opcje


DLACZEGO NAGRANIA WŁAŚNIE? 

"Basiu, Twój kurs Rozumiem Twoją Złość jest naprawdę wspaniały. O ile duża część merytoryczna jest mi bliska, to Twoje nagrania dopełniają moją wiedzę i wspierają mnie w budowaniu lepszej relacji z dzieckiem, często do niego wracam - jeszcze raz dziękuję. Kurs mam na komputerze. :) Jestem teraz zaciekawiona 7 dodatkami, które oferujesz w nowej edycji. Jeśli zechciałabyś się podzielić tymi nagraniami, to byłoby to wspaniałe dopełnienie kursu. Czy jest możliwość ich zakupienia, jako uzupełnienia poprzedniej edycji kursu?"

Sylwia 

"Witam Pani Basiu, brałam już udział w kursie i interesują mnie bardzo te dodatki Pytania i Odpowiedzi. Czy można je zakupić oddzielnie? Pozdrawiam"

Anna J.

"Basiu, widzę, że w nowej edycji e-kursu są dodatkowe materiały, które mnie bardzo interesują (nagrania z sesji "Pytania i Odpowiedzi" z Wirtualnej Akademii Rodzica). Bardzo bym chciała mieć możliwość odsłuchania kilku z nich. Czy można je jakoś zakupić osobno?"

Monika Haszko



DLACZEGO JESZCZE?

  • Bo zdobywasz wiedzę i rozwiązujesz problemy 

Barbara Dziobek
  •  Bo nie musisz wychodzić z domu
  •  Bo nie musisz szukać opieki do dzieci
  •  Bo dostajesz wszystko na swoją skrzynkę e-mail
  •  Bo słuchasz nagrań kiedy masz czas i ochotę
  •  Bo możesz ściągnąć pliki na telefon i nie musisz siedzieć przy komputerze 
  •  Bo otrzymujesz całą wiedzą na zawsze!
DLACZEGO KONSULTACJA WŁAŚNIE?
Rodzice często mi mówią, że chociaż mają sporo wiedzy, to w wielu konkretnych sytuacjach nie za bardzo wiedzą jak postąpić i indywidualna konsultacja pomogłaby im dowiedzieć się, jak najlepiej rozwiązać dany problem, czy jak pokonać napotkane trudności.

"Basiu, praca z Tobą jest dla mnie ogromną inspiracją. Kurs dotyczący złości oraz każda sesja indywidualna z Tobą wzbogacają moje rodzicielstwo. Mi również zależy na budowaniu dobrej relacji z dzieckiem i wiem, jakie to trudne zadanie. Praca z Tobą jest dla mnie dużym wsparciem. Mówisz o rzeczach, które znam i są mi bliskie i mimo tego za każdym razem odkrywam jeszcze coś nowego i mam chęć do dalszego poszukiwania. I porządkujesz moją wiedzę, dzielisz się swoim doświadczeniem i przybliżasz mnie do mojego dziecka. Dziękuję." 

Sylwia

"Sesja była całkiem inna niż się spodziewałam. Obawiałam się opowiadania o problemach, tak naprawdę nie załatwiając ich, jak to było do tej pory, ale to nie było potrzebne. Mam wrażenie, że więcej dowiedziałam się o sobie w trakcie tych parudziesięciu minut, niż godzinami u psychologa. Jesteś Basiu nastawiona na działanie, a to oznacza konkretną pracę, która daje konkretne wyniki i widoczne, namacalne rezultaty. Bardzo dziękuję za dzisiejszą rozmowę on-line i spokój. Myślę, że w końcu znalazłam to, czego szukałam. A co do efektów sesji dzisiejszej...  jest we mnie teraz więcej nadziei, niż czułam przez ostatni rok."

Monika Barcik, mama dwójki dzieci (lat 5 i 2), Kraków

DLACZEGO JESZCZE?
  • Bo dzięki niej możesz podczas zaledwie 1 godziny rozwiązać swój największy problem
  • Bo podczas 60 minut możesz pokonać trudności, które Cię męczą w relacji z dzieckiem lub małżonkiem
  • Bo możesz otrzymać odpowiedź na swoje najważniejsze pytanie
  • Bo możesz dowiedzieć się jak postąpić w konkretnej sytuacji.
  • Bo dzięki konsultacji zyskujesz rozwiązanie, które pomoże Ci oszczędzić mnóstwa czasu na sprzeczki
  • Zakończysz nerwy i kłótnie z dzieckiem
  • Poprawisz Wasze relacje
  • I wiele więcej!

Czy Twoja godzina czasu jest tego warta? Absolutnie tak!
Tak jak Ty jestem rodzicem i byłam kiedyś w miejscu, w którym jesteś, a teraz jestem tutaj. Przeszłam tę drogę, znam ją dokładnie i wiem, jak Ciebie poprowadzić.

"Miałem możność dwukrotnie zasięgnąć konsultacji on-line u Basi. To niezwykła przyjemność, gdyż Basia jest mądrą, kompetentną osobą, obdarzoną niezwykłą empatią, potrafiącą słuchać, spostrzegawczą i konkretną. I delikatną. W umiejętny sposób pozwala rozmówcy dojść do ciekawych spostrzeżeń i autorefleksji, które mogą być początkiem zmiany postępowania w takim kierunku, by życie stawało się bardziej wartościowe, a stosunki międzyludzkie - przyjazne i nietoksyczne. Poza tym Basia ma łagodny, uspokajający, przyjazny głos, co zdecydowanie sprzyja rozmowie. Dziękuję Ci, Basiu!"

Łukasz Bernady, ojciec dwóch synów (lat 8 i 18), redaktor, Poznań.

"Serdecznie polecam konsultacje z Basią. Profesjonalne, indywidualne podejście do osoby. Pomimo faktu, że konsultacja odbyła się on-line, to Basia potrafiła stworzyć atmosferę bezpieczeństwa. Basię odebrałam jako osobę ciepłą, serdeczną, potrafiącą zrozumieć i wczuć się w sytuację, emocje drugiej osoby. Podczas konsultacji skupiłyśmy się na trudności związanej z moimi dziećmi, a konkretnie jak zorganizować czas starszej córce (która wyczekuje pod drzwiami, kiedy mama usypia młodszą córeczkę). Konsultacja poprowadzona była w taki sposób, że teraz mam motywację, ale również konkretne narzędzia do zmiany. Jestem bardzo usatysfakcjonowana otrzymaną poradą."

Joanna Kędzierska, mama Marysi 12 m-cy i trzyletniej Zosi.


Konsultacja odbywa się on-line: przez Skype lub telefon.
Nagrania otrzymasz na skrzynkę e-mail.

PODSUMUJMY!

Nagrania Pytania i Odpowiedzi z Wirtualnej Akademii Rodzica, o które rozbudowałam obecną edycję e-kursu o złości. To dodatkowe nagrania całkowicie poświęcone pytaniom uczestników. 

Są to dokładnie:
    • Nagranie 1: "Pewność Siebie" - o wartości 39 zł 
      Specjalny 20 minutowy dodatek, w którym wyjaśnię jak budować poczucie własnej wartości u dzieci.
    • Nagranie 2: "Wrażliwe Dziecko" - o wartości 39 zł
      To najnowsze nagranie, w którym przedstawiam jak poznać czy masz nadwrażliwe dziecko, na co zwracać uwagę, co może być przyczyną ataków złości lub histerii oraz jak należy postępować z dzieckiem bardzo wrażliwym. 
    • Nagranie 3: "Uwaga Szkoła" - o wartości 39 zł
      18 minut, które pokażą Ci co zrobić i jak rozmawiać z dzieckiem, które nie chce chodzić do szkoły.
    • Nagranie 4: "Problemy z jedzeniem" - o wartości 39 złTo nagranie pomoże Ci poradzić sobie w sytuacji, gdy dziecko unika wielu produktów i je tylko wybrane rzeczy.
    • nagranie 5: "Poranne wstawanie" - o wartości 39 zł
      W tym materiale MP3 wyjaśniam, co robić i jak rozmawiać z dzieckiem, kiedy nie chce rano wstawać.
    • Nagranie 6: "Tylko bez niespodzianek" - o wartości 39 zł
      Tutaj przedstawiam, jak postępować z dzieckiem, które nie znosi nieoczekiwanych sytuacji i wścieka się, gdy coś odbiega od wcześniej ustalonego planu.
    • Nagranie 7: "Rywalizacja rodzeństwa" - o wartości 39 zł
      Ten dodatek pomoże Ci poradzić sobie z sytuacją, gdy dzieci są zazdrosne, rywalizują i walczą ze sobą.

      Indywidualna Konsultacja o wartości 160,00 zł - czyli cała godzina tylko dla Ciebie, sam na sam ze mną on-line (Skype lub telefon). Poprowadzę Cię za rękę krok po kroku przez rozwiązanie problemu, aby zapewnić Tobie jak najlepsze efekty.

      "Jestem wdzięczna za rozmowę z Basią Dziobek. Ta rozmowa on-line bardzo dużo mi dała. Spojrzałam na całość moich 3 sytuacji z wnukami  inaczej. Ciekawe, mądre pytania, uważność w słuchaniu, pozwoliły mi czuć się bardzo docenionym. To wielki dar, którym Basia dzieli się z innymi. Polecam zainteresowanym osobom skorzystać z rozmowy, Basia jest niezwykłą osobą, ma duże zrozumienie tego co się dzieje, a jej głos uspakaja, tonuje. Bardzo chciałabym kiedyś z nią pracować, a jak czegoś się bardzo pragnie, to się to spełni. :)" 

      Małgorzata Charaszkiewicz, babcia 7 wnucząt, 
      Coach ICI, Familly Coach &couples, Tarnów.

      „Spotkanie i rozmowa z Barbarą Dziobek jest momentem, w którym rodzic spotyka się sam ze sobą. Zmagając się z codziennością i walcząc o ciepłe relacje  oraz rodzinny spokój postanowiłam skorzystać z jej pomocy. Niezwykle poruszającym momentem dla mnie była chwila, kiedy Basia opowiadała mi co dziecko chce nam zakomunikować swoim zachowaniem. Wspólnie z nią doszłyśmy do rozszyfrowania kodu, którym często posługuje się dziecko w kontaktach z rodzicami. Rozmowa z Basią przeniosła mnie w świat wewnętrznych pragnień i potrzeb mojego dziecka. Zrozumiałam, że prozaiczne sytuacje, które dla nas dorosłych nie mają większego znaczenia, dla naszych dzieci mogą stać się udręką prowadzącą do buntu, złości, czy apatii. Jeśli ktoś z Was chce naprawdę zrozumieć swoje dziecko, nadrobić stracony czas w budowaniu relacji z dzieckiem powinien bez zastanowienia skorzystać z jej pomocy. ” 

      Anna Nowak 

      3 RÓŻNE OPCJE  

      Wiem, że nie każdego interesują wszystkie tematy i wszystkie nagrania i chciałabyś mieć wybór, dlatego przygotowałam 3 opcje:
      - Konsultacja Indywidualna i 7 Nagrań
      Konsultacja Indywidualna i 4 Wybrane Nagrania
      Bez konsultacji 4 Wybrane Nagrania

      Ile to wszystko jest warte?  


      Opcja 1
      Konsultacja Indywidualna 160 zł
      7 Nagrań razy 39 zł - razem 273 zł
      To daje razem 433 zł

      Opcja 2
      Konsultacja Indywidualna 160 zł
      4 Wybrane Nagrania razy 39 zł - razem 156 zł
      To daje razem 316 zł

      Opcja 3
      Bez konsultacji
      4 Wybrane Nagrania razy 39 zł - razem 156 zł
      Zamiast 156 zł w pakiecie daje 140 zł (oszczędność 16 zł) 


      Jaka jest cena?


      Opcja 1: 
      Konsultacja Indywidualna 160 zł
      + 7 Nagrań razy 39 zł - razem 273 zł
      To daje razem 433 zł
      za 50% ceny
      zamiast 433 zł jest 216 zł (oszczędność 217 zł)

      Opcja 2:
      Konsultacja Indywidualna 160 zł
      + 4 Wybrane Nagrania razy 39 zł - razem 156 zł
      To daje razem 316 zł
      za 65% ceny
      zamiast 316 zł jest 205 zł (oszczędność  111 zł)

      Opcja 3:
      Bez konsultacji
      4 Wybrane Nagrania razy 39 zł - razem 156 zł
      Zamiast 156 zł w pakiecie daje 140 zł (oszczędność 16 zł) 

      Dostępnych 10 zestawów dla osób, które skorzystają z tej promocji do 27 listopada do północy.

      Jak zamówić?

      Ta oferta jest ważna do czwartku 27 listopada do godziny 24:00


      ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA. DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ.

      A zatem wyślij zgłoszenie
      na adres: rozwojrodzicow@gmail.com
      W treści maila napisz:
      Opcja nr... (i wybrane nagrania), Imię i Nazwisko, wiek dzieci

      Załącz potwierdzenie wpłaty na konto:
      24 1160 2202 0000 0002 6555 8339
      Nazwa odbiorcy: Barbara Dziobek MIRR
      Tytułem: Dodatki do kursu

      Kwota: zgodnie z wybraną Opcją

      Jeśli nie mieszkasz w Polsce i potrzebujesz IBAN lub BIC(Swift) to:
       IBAN: PL 24 1160 2202 0000 0002 6555 8339
      BIC(Swift): BIGBPLPW

      Ta oferta jest ważna tylko do czwartku do północy.


      Zdobądź praktyczne umiejętności i pewność, 
      jak radzić sobie ze złością i buntem dzieci. 
      Uniknij utrwalania negatywnych postaw u dzieci!

      Jeśli znasz osoby które mogą potrzebować tej informacji, proszę przekaż im! 
      Barbara Dziobek
      Autorka "Rozumiem Twoją Złość"
      Małopolski Instytut Rozwoju Rodziców

      "Witaj Basiu, piszę zaraz po konsultacji z Tobą. Czuję się teraz spokojniejsza i zadowolona, czuję motywację do dalszego działania, stosowania otrzymanych od Ciebie cennych wskazówek. Sądzę, że podejdę teraz do różnych trudnych sytuacji z większą pewnością siebie a zarazem spokojem, że sobie poradzę, że jest wyjście i nie muszę uciekać się do różnych uznanych powszechnie nieskutecznych i niemiłych sposobów typu klapsy itp.  Podoba mi się Twoje pozytywne podejście do mnie, mojej córki - zaakcentowanie naszych mocnych stron. Podoba mi się też sformułowanie, że muszę użyć jej języka, jej kodu. I że nie oznacza to rezygnowania z mojej osobowości, czy zaprzeczania swoim mocnym stronom charakteru, a ma służyć naszej lepszej komunikacji. Dziękuję Ci za te myśli, uporządkowanie ich, analizę konkretnej sytuacji. PS. Właśnie miałam przed sekundą test - córka przyszła, widzi, że piszę mejla i zasłoniła mi oczy - spojrzałam, wzięła rękę i znów zasłoniła. Zrobiłam tak, jak mi doradziłaś. Zaskoczona spojrzała i stoi obok teraz spokojna i czeka aż skończę. Tylko jedna sesja i już pierwszy sukces!" 
      Marta Świtała, mama 6-cio latki




      Komentarze